Vinařství Jaroslav Šlichta Obchodní podmínky

Platné od 23. 3. 2021

Základní ustanovení

Provozovatelem internetového obchodu https://www.vinarstvislichta.cz/objednavka.html je společnost JŠ WINE s.r.o., IČ: 09783440 (691 43, Hlohovec, Šulaperk 594, Česká republika) dále jen „prodávající“. E-mail: prodej@vinarstvislichta.cz

Zákazník je každá osoba, která uskuteční objednávku prostřednictvím internetového obchodu na adrese https://www.vinarstvislichta.cz/objednavka.html

  • Povinností zákazníka je seznámit se s Nákupním řádem.
  • Odesláním objednávky prodávajícímu zákazník souhlasí s podmínkami a ustanoveními Nákupního řádu.

Jak nakupovat?

  • Nejdříve si vyberte produkt, který vás zajímá.
  • Zboží, které chcete koupit, musíte nejdříve vložit do košíku. Učiníte tak jednoduše kliknutím na tlačítko „přidat do košíku“, které je umístěno ve výpisu produktů u každého produktu. Stav košíku a jeho obsah můžete kdykoliv snadno zkontrolovat prostřednictvím odkazu, který je umístěn v interaktivním formuláři https://www.vinarstvislichta.cz/objednavka.html nahoře.
  • Až budete mít v košíku všechny produkty, které chcete koupit, přejděte níže k samotné objednávce. V rekapitulaci zboží překontrolujte zda jsou všechny údaje v pořádku, vyplňtě fakturační údaje (případně vyplňte adresu na kterou máme zboží zaslat, pokud se liší od fakturační), potvrďte souhlas s obchodními podmínkami a objednávku potvrďte kliknutím na tlačítko „Odeslat objednávku“.

Doprava a způsoby platby

Zboží zasíláme pomocí přepravní služby Messenger. Při objednání 14-ti a více kartonů bude zásilka odeslána na paletě přepravní společností Toptrans. V případě využití dopravy zboží pomocí přepravní služby je počet lahví omezen na násobky šesti z důvodu kapacity přepravního balení (kartonu). U objednávek jejichž cena přesáhne 5 000 Kč s DPH poštovné neúčtujeme. V objednávce máte možnost zvolit si úhradu:

  • online pomocí platební brány Comgate (platební karty a rychlé převody vybraných bank)
  • platba převodem na účet
  • dobírkou
  • hotově (při osobním vyzvednutí v našem vinařství)

Při zvolení možnosti platby bankovním převodem Vám bude při potvrzení objednávky z naší strany zaslána odpověď, kde bude uvedeny údaje k provedení platby (celková částka, číslo našeho účtu, variabilní symbol). Zboží Vám bude dodáno po připsání fakturované částky na náš účet. V případě vyprodání skladové zásoby Vás kontaktujeme a navrhneme náhradní variantu v dodávce zboží.

Výměna a vrácení zboží

V případě, že objednané zboží nebude vyhovovat Vašim představám, máte právo jej bez udání důvodu vyměnit nebo vrátit. Podmínky vrácení jsou následující:

  • Zákazník musí informovat prodávajícího nejpozději do 3 dnů od převzetí zásilky.
  • Zákazník musí zaslat zboží doporučeně na adresu prodávajícího nejpozději do 14 dnů od obdržení zásilky.
  • Nárok na výměnu či vrácení zboží má zákazník pouze v případě, že zboží nejeví známky jakéhokoliv opotřebení nebo znečištění a je zasláno zpět v originálním obalu se všemi etiketami a příslušenstvím od výrobce spolu s kopií dokladu o koupi zboží.

Ihned po doručení zboží na adresu prodávajícího bude zkontrolován jeho stav. Pokud nebude zboží nijak opotřebeno, může si zákazník v případě výměny vybrat libovolnou věc z nabídky https://www.vinarstvislichta.cz/objednavka.html či si může vybrat, jakým způsobem mu budou vráceny peníze (složenkou či bankovním převodem). Pokud si zákazník při výměně vybere zboží s nižší hodnotou než byla cena vráceného zboží, bude mu rozdíl doplacen. Pokud si naopak vybere zboží s vyšší hodnotou, uhradí rozdíl v ceně zákazník. Pokud zákazník při nákupu původního zboží platil poštovné, při výměně již poštovné neplatí. Vrací se vždy pouze hodnota zboží, nikoliv poštovné. Dopravu zboží od zákazníka k prodávajícímu hradí vždy zákazník.

Reklamace a záruka

Záruční lhůta je u každého výrobku uvedena na záručním listě, pokud ne, je tato lhůta stanovena zákonem na 2 roky.

  • Záruka se nevztahuje na závady způsobené nesprávným použitím výrobku či jeho opotřebením neodpovídajícím způsobem.
  • Reklamovat nelze zboží, které je poškozeno při dopravě od prodávajícího k zákazníkovi. Za poškození zboží v tomto případě nese odpovědnost dopravce. Povinností zákazníka je zkontrolovat při převzetí zboží jeho stav. Pokud je obal porušený a zásilka vykazuje zjevné znaky poškození, je zákazník povinen sepsat s dopravcem zápis o škodě. Podpisem dodacího listu zákazník potvrzuje, že zboží bylo doručeno v pořádku.
  • Zákazník je v případě reklamace povinen na adresu prodávajícího podat písemně žádost o reklamaci. V žádosti zákazník musí přesně specifikovat vadu výrobku a navrhnout způsob reklamace.
  • Reklamované zboží je zákazník povinen doručit na adresu prodávajícího na vlastní náklady. Zboží musí být doručeno v původním obalu, s veškerým příslušenstvím, návodem i záručním listem. Zákazník je povinen zboží zabalit tak, aby při přepravě nedošlo k jeho poškození.
  • Zákazník má povinnost zaslat reklamované zboží na adresu prodávajícího doporučeně. Prodávající není povinen převzít zboží zasílané na dobírku.

Společnost Vinařství Šlichta si vyhrazuje právo změny cen, ročníků a adjustáže nabízených vín dle aktuální platné nabídky. Znázorněné medaile a ocenění vín nemusí být vždy součástí láhve.

Informace o ochraně osobních údajů